Τηλ : 25410 24146 - 25410 64644
Δωρεάν μεταφορικά προς όλη την Ελλάδα για παραγγελίες αξίας άνω των 70 ευρώ.

Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η αξιοπιστία μας, στις συναλλαγές τόσο στο φυσικό κατάστημα όσο και στο ηλεκτρονικό εγγυάται ότι το προϊόν που θα παραλάβετε θα είναι αυτό που σας παρουσιάζεται με τις περιγραφές και τις φωτογραφίες που βλέπετε.

Για την εγγύηση ποιότητας των προϊόντων είναι αρμόδιος ο ίδιος ο προμηθευτής/Αντιπρόσωπος ή ο κατασκευαστής  και όχι το κατάστημα μας. Σε περίπτωση που παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν, για την αντικατάσταση και οποιασδήποτε μορφής επισκευής, αρμόδιος είναι ο ίδιος ο Προμηθευτής/Αντιπροσωπεία. Για την εξυπηρέτηση σας αναλαμβάνουμε την αποστολή και παραλαβή των υπό επισκευή προϊόντων προς τον αντίστοιχο προμηθευτή/αντιπρόσωπο με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής  να σας επιβαρύνουν.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά την χρήση τους και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση.


Υπαναχώρηση/Επιστροφή.

Σύμφωνα με το Ν.2251/1994 αρ. 3ε παρ. 1, ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου με τα έξοδα αποστολής. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος σας για την επιστροφή του προϊόντος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική φόρμα υπαναχώρησης και να μας αποστείλετε το σχετικό αίτημά σας.

Για να γίνει δεκτή η  υπαναχώρηση (επιστροφή χρημάτων) ο αγοραστής πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:


1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. 

2.  Μας αποστέλλετε το προϊόν, στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. πλαστική συσκευασία (blister) ή εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους). Σε αντίθετη περίπτωση  θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του

3. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης και τα στοιχεία κατάθεσης (Όνομα Τράπεζας, Δικαιούχος Λογαριασμού και IBAN). Σε περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό

4. Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται στο κατάστημα Everest Active Sports , στην Μπρωκούμη 36, Ξάνθη 67131.

5. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το Everestshop.gr το παραλαμβάνει εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω των ιδιωτικών Courier που συνεργαζόμαστε. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

6. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε τα κόστη επιστροφής και αποστολής, εφόσον αυτή γίνει με τις ιδιωτικές εταιρίες (ΕΛΤΑ Courier) που συνεργαζόμαστε. Διαφορετικά η επιβάρυνση αφορά τον πελάτη.

7. Μόλις παραλάβουμε το πακέτο, προχωράμε στην επιστροφή χρημάτων (αν έχει υπάρξει πληρωμή) στον τραπεζικό λογαριασμό  που μας έχετε υποδείξει, εντός 10 εργάσιμων ημερών. Ενδέχεται να υπάρξει χρέωση τραπεζικών εξόδων από την τράπεζα που συνεργάζεστε.

 

  

Ειδικοί όροι επιστροφής και υπαναχώρησης

  

Προϊόντα με έκπτωση από 50% και πάνω ΔΕΝ μπορούν να αλλαχτούν, ή να γίνει επιστροφή χρημάτων

 

Διευκρινίζεται πάντως ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω ημερών (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας). Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής του προϊόντος είναι: να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας, ταινίες ασφαλείας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, να μην έχουν πλυθεί, τροποποιηθεί ή υποστεί οποιουδήποτε είδους ζημιά.

 

Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, μόνο το γνήσιο κουτί του κατασκευαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Το κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.

 

Προϊόντα που ΔΕΝ μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής είναι τα ισοθερμικά (εσώρουχα),τα μαγιό, οι μάσκες προσώπου και οι κάλτσες.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για τον πελάτη.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ.

Ιδιαίτερη προσοχή στη σπάνια περίπτωση που θα παραλάβετε διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχετε παραγγείλει ή προϊόν που έχει ελάττωμα  μην χαλάτε την συσκευασία ώστε να μπορεί να επιστραφεί και να αναλάβουμε  το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε. Επικοινωνήστε με το Everestshop για την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με ένα νέο ίδιο ή με κάποιο άλλο που επιθυμείτε. 

Ελαττωματικό θεωρείται ένα προϊόν που έχει εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Ο πελάτης επίσης είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις οδηγίες πλυσίματος που αναγράφονται στο εσωτερικό ταμπελάκι των ρούχων. Εάν δεν τηρηθούν οι κανόνες πλυσίματος, το Everstshop δεν φέρει καμία ευθύνη. Σε περίπτωση διαφωνίας περί ελαττώματος, το προϊόν επιστρέφεται στον κατασκευαστή τον έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το ελάττωμα είναι κατασκευαστικό ή όχι. Αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει έως και 20 μέρες και ο πελάτης έχει το δικαίωμα της ενημέρωσης στην εξέλιξη της διαδικασίας.

 

Αλλαγή ή Αντικατάσταση.


Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να αλλάξει ή να αντικαταστήσει το προϊόν οφείλει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

1.  Επικοινωνήστε με το Everestshop για την αντικατάσταση του προϊόντος με ένα νέο ίδιο ή με κάποιο άλλο που επιθυμείτε. 

2.  Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

3.  Μας αποστέλλετε το προϊόν, στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. πλαστική συσκευασία (blister) ή εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους). Σε αντίθετη περίπτωση  θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του.

4.  Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται στο κατάστημα Everest Active Sports , στην Μπρωκούμη 36, Ξάνθη 67131.

5.  Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, το Everestshop.gr το παραλαμβάνει εντός 1-3 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω των ιδιωτικών Courier που συνεργαζόμαστε. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε.

6.  Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε τα κόστη επιστροφής και αποστολής, εφόσον αυτή γίνει με τις ιδιωτικές εταιρίες (ΕΛΤΑ Currier) που συνεργαζόμαστε. Διαφορετικά η επιβάρυνση αφορά τον πελάτη. Το κόστος των μεταφορικών για δέμα  έως 4kg είναι 4€ και επιπλέον 0,50€ για κάθε έξτρα κιλό.

7.  Μόλις παραλάβουμε το πακέτο, προχωράμε στην αποστολή των προϊόντων της νέας παραγγελίας που έχετε κάνει.

 

 

Ειδικοί όροι αλλαγής και αντικατάστασης

  

Προϊόντα με έκπτωση από 50% και πάνω ΔΕΝ μπορούν να αλλαχτούν.

Προϊόντα που ΔΕΝ μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής είναι τα ισοθερμικά (εσώρουχα),τα μαγιό, οι μάσκες προσώπου και οι κάλτσες.

 Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, μόνο το γνήσιο κουτί του κατασκευαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Το κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν γίνει ειδική παραγγελία για τον πελάτη.

Σε καμία περίπτωση δεν είναι δεκτή η επιστροφή προϊόντος με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή με ΚΤΕΛ

 


Κατά την μεταφορά

Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους.

Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς.

Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση, όμως, που κατά τον χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν τότε μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή το τμήμα του προϊόντος που είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει φθορές συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επιστροφής και σύμφωνα με τις οδηγίες που αναλυτικά σας δίνονται σε αυτή.